WAT IS DE LEVERTIJD?
De bestellingen worden minimaal 2 keer per week verzonden. Gemiddeld is de bestelling binnen 3 dagen in huis. Zendingen naar het buitenland zijn langer onderweg.

VERZENDKOSTEN
Bij een bestelling van € 60.- of meer zijn de verzendkosten gratis, wanneer de bestelling onder de € 60,- is, wordt er het tarief van 4,95 euro inclusief b.t.w. in rekening gebracht. Deze verzendkosten geldt alleen voor bestellingen in Nederland. Onze verzendkosten naar het buitenland zijn laag. De verzendkosten naar Belgie zijn 7,95 euro. Maak een bestelling aan en voordat u betaald is het inzichtelijk wat de verzendkosten zijn behorende bij uw bestelling.

HOE WEET IK WAT DE STATUS VAN MIJN BESTELLING IS? 
Wanneer je iets besteld in de webshop krijg je dit via de e-mail bevestigd. Nadat de bestelling is verstuurd ontvangt u automatisch een mail met track & trace.

WORDEN DE ARTIKELEN DIE IK BESTEL ALTIJD GELEVERD?
Indien voorradig worden deze altijd geleverd. Wij streven ernaar alleen artikelen te plaatsen op de webshop die voorradig zijn. Mocht het echter gebeuren dat dit niet het geval is, dan nemen wij per e-mail contact op. 

KAN HET VOORKOMEN DAT ARTIKELEN LATER OPNIEUW LEVERBAAR ZIJN?
Ja. Als het artikel helemaal niet meer leverbaar is, dan wordt dit artikel uit de webshop gehaald.

MOET IK OOK VERZENDKOSTEN BETALEN ALS IK EEN ARTIKEL WIL TERUGSTUREN? 
De verzendkosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening. De artikelen kun je binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen.

WAT GEBEURT ER MET DE BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN BIJ AFLEVERING?
De verzending van je bestelling gaat via PostNL. Zij proberen je thuis tweemaal te treffen. Lukt dit niet, dan ontvang
je een briefje in de brievenbus met daarop de gegevens waar je bestelling opgehaald kan worden. Het kan ook zijn dat PostNL
het pakketje bij de buren aflevert. Bij andere verzendopties zijn er mogelijk andere voorwaarden. Vraag hier gerust naar.

KAN IK MIJN BESTELLING KOSTELOOS ANNULEREN?
Zodra je de bestelling hebt betaald wordt de verzending van je bestelling in werking gezet. Wanneer de status van
je bestelling wijzigt, ontvang hiervan een bevestiging per e-mail. Zodra de bestelling is verstuurd, is het niet meer
mogelijk om deze te annuleren. Bij andere vervoerders gelden andere voorwaarden.

WAT IS DE BETAALWIJZE IN DE WEBSHOP?
Er zijn meer dan 8 betaalopties mogelijk. De mogelijkheden staan vermeld op onze website.

WAT ZIJN DE RUIL EN RETOURNEERVOORWAARDEN?
Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling kun je de artikelen met retourformulier ruilen of terugsturen. De artikelen zijn niet gedragen en/of gewassen.

KRIJG IK GELD TERUG VOOR EEN RETOURGESTUURD ARTIKEL?
Wanneer je een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour stuurt, dan ontvang je het bedrag van het artikel teruggestort. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening klant.

 

Neem bij vragen gerust contact met ons op.