Verzenden & retourneren

VERZENDEN

Opheffingsuitverkoop
Bestellingen die vallen onder de opheffingsuitverkoop (de artikelen met korting) kunnen niet worden geretourneerd.

WAT IS DE LEVERTIJD?
De bestellingen worden minimaal 2 keer per week verzonden. Gemiddeld is de bestelling binnen 3 dagen in huis. Zendingen naar het buitenland zijn langer onderweg.

VERZENDKOSTEN
Bij een bestelling van € 60.- of meer zijn de verzendkosten gratis, wanneer de bestelling onder de € 60,- is, wordt er het tarief van 4,95 euro inclusief b.t.w. in rekening gebracht. Deze verzendkosten geldt alleen voor bestellingen in Nederland. Onze verzendkosten naar het buitenland zijn laag. De verzendkosten naar België zijn 7,95 euro. Maak een bestelling aan en voordat u betaald is het inzichtelijk wat de verzendkosten zijn behorende bij uw bestelling.

HOE WEET IK WAT DE STATUS VAN MIJN BESTELLING IS? 
Wanneer je iets besteld in de webshop krijg je dit via de e-mail bevestigd. Nadat de bestelling is verstuurd ontvangt u automatisch een mail met track & trace.

WORDEN DE ARTIKELEN DIE IK BESTEL ALTIJD GELEVERD?
Indien voorradig worden deze altijd geleverd. Wij streven ernaar alleen artikelen te plaatsen op de webshop die voorradig zijn. Mocht het echter gebeuren dat dit niet het geval is, dan nemen wij per e-mail contact op. 

KAN HET VOORKOMEN DAT ARTIKELEN LATER OPNIEUW LEVERBAAR ZIJN?
Ja. Artikelen die niet meer leverbaar zijn worden uit de webshop gehaald.

WAT GEBEURT ER MET DE BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN BIJ AFLEVERING?
De verzending van je bestelling gaat via PostNL. Zij proberen je thuis tweemaal te treffen. Lukt dit niet, dan ontvang je een briefje in de brievenbus met daarop de gegevens waar je bestelling opgehaald kan worden. Het kan ook zijn dat PostNL het pakketje bij de buren aflevert. Bij andere verzendopties zijn er mogelijk andere voorwaarden.

KAN IK MIJN BESTELLING KOSTELOOS ANNULEREN?
Zodra je de bestelling hebt betaald wordt de verzending van je bestelling in werking gezet. Wanneer de status van je bestelling wijzigt, ontvang hiervan een bevestiging per e-mail. Zodra de bestelling is verstuurd, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. Bij andere vervoerders gelden andere voorwaarden.

 

RETOURNEREN

HOE GAAT RETOURNEREN IN WERKING?
In het pakket dat je ontvangt zit een retourformulier. Hier staat precies op wat te doen. Indien je een artikel wil retourneren of ruilen breng je ons op de hoogte per email. Vervolgens ontvang je een retourlabel per mail. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij versturen gratis een ander artikel.

MOET IK OOK VERZENDKOSTEN BETALEN ALS IK EEN ARTIKEL WIL TERUGSTUREN? 
De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. De artikelen kan je binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Het retourneren van schoenen kan alleen mits deze niet gedragen zijn.

KRIJG IK GELD TERUG?
Wanneer je een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour stuurt, dan ontvang je het bedrag van het artikel + de verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening.

IS HET MOGELIJK OM TE RUILEN?
Wij versturen gratis een ander artikel naar wens.

HOE SNEL ONTVANG IK EEN NIEUW ARTIKEL OF HET GELD TERUG?
Binnen 14 dagen. Wij streven ernaar om de retour binnen 7 dagen af te handelen.

WAT ZIJN DE OVERIGE VOORWAARDEN VOOR RETOURNEREN?
De artikelen mogen niet gedragen en/of beschadigd zijn.

Opheffingsuitverkoop
Bestellingen die vallen onder de opheffingsuitverkoop (de artikelen met korting) kunnen niet worden geretourneerd.

Neem bij vragen gerust contact met ons op.